2 oktober 2020

Wij breiden onze permanentie uit en daar profiteer jij als tandprofessional van mee

De laatste weken en maanden is er heel wat gaande achter de schermen bij ProScan en Intellident.

De laatste weken en maanden is er heel wat gaande achter de schermen bij ProScan en Intellident. Zo hebben we onze hele interne organisatie onder het vergrootglas gelegd en volop geanalyseerd hoe we onze denticians nog dichter bij onze klanten kunnen brengen. Hoe gaan jij en je collega-tandprofessionals dit concreet ondervinden?

Meer permanentie …

Tot vrij recent beheerde ons administratief personeel de hele werkdag lang binnenkomende oproepen van klanten. Tussendoor kwamen daar nog andere opdrachten bij, zoals het afhandelen van bestellingen.

Vandaag zetten we onze lijnen nog doorlopend open tussen 10u en 16u. Tijdens deze uren heb je echter de onderverdeelde aandacht van onze collega’s aan de andere kant van de lijn. Vraag naar informatie, vertel ons over je cases en indien nodig, belt één van onze denticians je zo snel mogelijk terug.

… + meer digitaal

Met de komst van Intellident zetten we resoluut in op het digitale dentale proces. Hetzelfde doen we voor de communicatie met onze klanten.

Op onze website kan je vandaag via de webchat terecht voor de meeste eenvoudige vragen. Wij beloven een snelle reactietijd. Bijkomend kan je je aanmelden op MyIntellident, ons digitaal platform waarop je jouw bestellingen en de workflow van elk project kan opvolgen. Wil je een voorontwerp in detail bespreken? Geef het aan via de tool en we contacteren je zo snel mogelijk.

Natuurlijk blijven we ook via mail beschikbaar, onder meer voor vragen over garanties, het updaten van databases of voor het doorsturen van fotomateriaal.

Tot slot zijn we definitief het digitale pad ingeslagen. Zo zijn we volop bezig met de digitalisering van ons facturatiesysteem en komt de lancering van  Proscans vernieuwde webshop steeds dichterbij. Dankzij de uitgebreide productkennis en database van Intellident, wordt deze webshop nog relevanter en gebruiksvriendelijker voor jou als tandprofessional.

= maximaal bereikbaar

Analoog of digitaal, bij ProScan en Intellident sta je als tandprofessional meer dan ooit centraal in onze dagelijkse werking. We zijn ervan overtuigd dat dit steeds meer merkbaar zal worden binnen ons (toekomstig) partnership.

Loop je nog tegen bepaalde issues aan? Twijfel niet om ons te contacteren. We doen er alles aan om onze service zo performant mogelijk te maken, naar jou en je patiënt toe. Wens je eens graag samen te zitten? Contacteer ons en wij plannen met plezier een (online) meeting in.

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.