Dentician Greet: “Bij ‘goeiemorgen’ weet ik al vaak welke klant ik aan de lijn heb”
Al bijna tien jaar lang is Greet een van onze rotsen in de branding op de binnendienst van Intellident en ProScan.
Al bijna tien jaar lang is Greet een van onze rotsen in de branding op de binnendienst van Intellident en ProScan. Koppel administratieve skills aan een ijzersterke productkennis en een flinke talenknobbel, en je bekomt een onmisbare schakel binnen ons geheel.
“Op korte tijd heel digitaal gegaan”
Als administratief bediende zorgt Greet er samen met haar collega’s van de binnendienst voor dat alle bestellingen tijdig bij onze klanten terechtkomen. Dat geldt zowel voor standaardcomponenten als voor afgewerkte cases op maat. Daarnaast staat ze in voor de aan- en verkoop van alle hard- en software (exocad, Itero, Shining 3D…) en helpt ze zo om onze digitale workflow in de allerbeste banen te leiden.
“Het is ook onze taak om te verzekeren dat onze productieafdeling altijd voldoende grondstoffen in huis hebben om mee aan de slag te gaan. Het komt er dus op aan om altijd zo’n goed mogelijk overzicht te bewaren en duidelijk te communiceren met onze collega’s en klanten.”
“In vergelijking met tien jaar geleden is er best veel veranderd. Ons gamma is natuurlijk een pak uitgebreider vandaag en we hebben doorheen de jaren ook almaar meer de digitale kaart getrokken. Zeker de laatste twee à drie jaar is het heel snel gegaan.”
Mee aan de wieg van MyIntellident
Een van die recente digitale veranderingen is de komst van MyIntellident, een online platform waar onze klanten de status van hun bestelde cases op de voet kunnen volgen. Een project waar Greet ook zelf nauw mee betrokken werd.
“Je hebt enerzijds de collega’s op de CADCAM-afdeling, de uitvoerende kant. Zij weten via de tool welke projecten er hun kant uitkomen. Voor de binnendienst is MyIntellident dan weer een handig platform om onze bestellingen te dubbelchecken. Ik ben blij dat ik onze administratieve inzichten mocht delen om MyIntellident zowel voor onze collega’s als onze klanten te optimaliseren.”
“Het resultaat is voor iedereen voelbaar: er zijn minder stappen nodig om een bestelling te versturen en ook de foutenmarge is een pak kleiner geworden. Met de nakende komst van onze nieuwe webshop zetten we nog een stap verder in dat digitale verhaal.”
Switchen tussen 4 talen
Ook al neemt het aandeel digitaal toe binnen haar job, toch blijft de telefoon een vaste klant. “We staan onze klanten te woord in vier talen: Nederlands, Frans, Engels en Duits. Gezien het internationale karakter van ons cliënteel is dat zeker een van onze sterke troeven. Al is het nog altijd wennen om snel tussen verschillende talen te switchen wanneer de oproepen elkaar snel opvolgen.”
“Intussen gaan we al 20 jaar mee binnen de dentale sector. Heel wat klanten kennen we intussen al vrij goed. Wanneer de eerste hallo of goeiemorgen valt, weten we dus ook vaak wie aan de andere kant van de lijn hangt.”
Van catalogi naar romans
Op de binnendienst duikt Greet regelmatig wel eens in de catalogi om een aantal dentale componenten op te snorren. Maar eens ze de deur van het werk achter zich dichttrekt, maakt ze graag plaats voor andere literatuur.
“Ik kan echt genieten van een goed boek. Ik lees vooral graag historische romans en thrillers, bij voorkeur in het Engels. Zoals een film is een boek vaak gewoon beter in het Engels (lacht). En als ik nog wat vrije tijd over heb, dan plan ik een wandeltochtje in. Vroeger vond ik daar echt niets aan, maar de coronaperiode heeft me het fijne erachter leren ontdekken. Ideaal om de batterijen weer op te laden.”